Steffen Hissingby samler troppene

Steffen Hissingby samler troppene til en kveld med levende musikk på Café Magenta i Gamlebyen Fredrikstad fredag 17. juli.

Låter fra plata «Musikantidepressiva» vil bli servert i vaskeekte livetilstand, samt flere originalverk og noen av Hissingby's favoritter.

Det er nykomponert et heidundrende lekent orkester med
Steffen Hissingby på vokal 
Eivind Ystrøm Petersen på gitar
Audun Kjeldahl på tangenter
Aleksander Ormvold på bass 
Tom Arne Fossheim på slagverk
Ikke nok med det! Tom Petty har som kjent sin Stevie Nicks, men Steffen får den fabelaktige sangerinnen Kristine Østenby ved sin side, og antyder dette kan bli en riktig så god aften i meget godt lag! 

Sist gang ble det fullt hus – så kom i god tid, ta med venner og nyt en magisk sommerkveld med levende musikk i hjertet av Gamlebyen.

Det er begrenset med bord i konsertlokalet, så kom tidlig om du vil sikre deg plass.