Oppstart: Bandworkshop 9-12 år, 13-20 år

Har du lyst til å spille i band? Hver torsdag kl. 15–18 arrangerer vi Bandworkshop på St. Croix. Du blir satt sammen med andre i et band, og du kan være med uansett ferdighetsnivå. Meld deg på et bindende 11 ukers opplegg med avsluttende konsert 1. desember. Håper vi sees! Gratis. Mer info og påmelding via linken (Søknad om å være med på bandworkshop på St.Croix-huset – Fyll ut skjema)

 

Hva: Bandworkshop
Dato: Torsdager fra 3. september
Tid: Kl. 15-18
Sted: St.Croix-huset
Målgruppe: Barn og Ungdom (+-10-20 år)