Torsdagsjazz i Tamburkjelleren setter opp ekstrakonsert: Torsdag 9/7 er saksofonisten Gunnar Johnsen tilbake (med ny tenorsaksofon!) i Tamburkjelleren. Med seg har han Tom-Arild Andersson på piano, Ingar Guttormsen på kontrabass og Svein Tore Pedersen på trommer.
Fri entré og åpent for jamsession ut i andre sett.