Endelig kommer Sweden, Bandet inte landet tilbake, til TÆPS
Sweden er tilbake etter en lengre coronapause med albumet "Things we only say when the moon is up" som slippes 2. Oktober. De to singlene "End Of me" og "D.O.R." ble begge lista på NRK P3 musikk. Releasekonserten blir selvfølgelig på Tæps!
Det tok lang tid å ferdigstille albumet, men nå er bandet klare til å komme seg ut å spille konserter igjen. Noe de har gjort fryktelig mye av tidligere. På små klubber, store festivaler. I Tromsø og i Tokyo.
Nå er det hjemmebane, det er lenge siden sist, og Sweden gleder seg til å koke i Fredrikstad!
Gratis inngang!