Cassiopeia inviterer til en nær og stemningsfull kveld på Café Magenta onsdag 10. mars 2027.
De har med seg Jon-Erik Gretland som de siste årene har vært med på en rekke konserter og også er med på de to nyeste utgivelsene.
Litt om Cassiopeia:
I 2019 spilte de på Glengfestivalen, hvor samleplata «Sarperock» ble sluppet på vinyl. Der bidro de med låta «Vingeløs».
De har hatt en rekke konserter, særlig i Østfold-byene. Deres største opptreden, da som duo, var på Sarpsborgs nyttårskonsert 2020, der det var 6000 publikummere. Musikken er lett og fengende, og har høstet gode kritikker.
Bjørn Øyvind Bya (Daglig leder Showfabrikken Media AS/musiker): «Cassiopeia er lik nydelige harmonier med flotte tekster fremført med hele hjertet. Det handler om formidling, og det kan Cassiopeia.»
Gitar/vokal – Camilla Gjestad
Gitar/vokal – Kristine Erøy
Gitar – Jon-Erik Gretland
Velkommen til konsert på Café Magenta! Konserten starter kl. 20. Det er begrenset med bord i konsertlokalet, så kom tidlig om du vil sikre deg plass.